Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
11 вересня 2019, середа
Поширити у Facebook

Художній керівник і директор Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва Петро Качанов розповів у ефірі Радіо Культура розповів про ребрендинг, ремонт, а також про новинки майбутнього сезону оновленого театру Kyiv Opera Theatre.

Програма:
Ліра

Ведучі:
Наталія Попудрібко Наталка Писанка


Назва Kyiv Opera Theatrе (Київська опера) прийшла як продовження реформ Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Цей театр розташований на Контрактовій площі Києва. Спочатку він розробив новий логотип, також оновили інтер'єр і попрацювали над сценічним ростом.

"Ми зробили це (перейменування - ред.) тому що театр, якому вже досить багато років, на мою думку, має незаслужене позиціонування. Тому що в цьому театрі є повноцінні оперна трупа, оркестр, повноцінна балетна трупа, хор. І чомусь до цього моменту він називався "музичний театр" або його ще називали "дитячий театр". Чомусь ніхто його не називав Київський театр опери і балету, а він насправді таким є", - говорить Петро Качанов.

Офіційну і таку довгу назву театр не змінює. "Київський муніципальний академічний театр опери балетудля дітей і юнацтва" - у цій назві, за словами Петра Качанова, є все, що тільки може бути, але немає основного - немає такого позиціонування, щоб всі могли зрозуміти, куди вони приходять. Натомість назву "Київська опера" вирішили обрати з огляду на те, що вона коротка, влучна і, що найголовніше - вона абсолютно чітко і правдиво відповідає тому, в який театр люди прийдуть.

"Я нещодавно прочитав у блогах і навіть у публікації журналу, що в театр нецікаво ходити, тому що там погані туалети. Це правда, але з нинішнього сезону в нашому театрі будуть шикарні туалети. Але я не запрошую всіх на туалет, це жарт", - іронізує Петро Качанов.

Він розповідає, що в театрі відбулись ремонтні роботи, крім нових вбиралень, у залі встановлено нові крісла, зал оновлено, а на вечірніх виставах буде працювати буфет.

"Але що б ми не робили з туалетами, буфетами і всім іншим, якщо у нас на сцені не буде нічого цікавого, то це не допоможе", - вважає керівник театру і запевняє, що "глядацький комфорт" почали реформувати зі сцени.

Ребрендинг особливих коштів не потребував, театр справився з ним власними зусиллями, водночас ремонт вдалося реалізувати завдяки допомозі КМДА.

Такого бюджету цей театр ніколи не отримував - майже 5 млн гривень, яких вистачило і на ремонт, і на встановлення нових систем звуку та освітлення.

Сезон у Київській опері відкривається 19 вересня виставою "Весілля Фігаро".

За словами Петра Качанова, в постановці Київської опери ця вистава виглядає надзвичайно сучасно, і її, попри всю популярність, важко буде впізнати. "Весілля Фігаро" - це еротичний трилер. Обіцяють у театрі також більше вистав з українською мовою виконання.


Концертна організація: Київський муніципальний академічний театр опери та балету для дітей і юнацтва
Джерело: UA:Українське радіо



Інші:

Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
101221_022.jpg