120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Пірієв Олександр Валерійович
Вовкун Василь
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
26 липня 2019, п'ятниця
Поширити у Facebook

Про те, як нині розвивається Львівська національна опера та що незвичного готується до 120-річчя театру, в ефірі Радіо Культура в програмі "Імператив" розповів генеральний директор Львівської опери Василь Вовкун.

Ведучий:
Олександр Пірієв

Василь Вовкун очолив Львівський національний театр опери та балету на початку 2017-го року.



"Якщо до театру підходити як до інституції не стихійної, якщо її можна наділити якоюсь концептуаліністю, в даному разі програмою, і ти розумієш, що ти маєш зробити протягом року програму за п'ять років, то, очевидно, тоді час дуже активно працює на творчий процес. Але не тільки на творчий, а й на адміністративний. Тому що дуже багато змін в Львівській опері сталося і в адміністративному плані. Мається на увазі в менеджменті, в господарстві. І це продовжується", — наголосив Вовкун.

Він зазначив, що й у творчому плані намагається робити щось нове й цікаве. Зокрема Вовкун розповів, що до 120-річчя Львівської опери на глядачів чекає сюрприз:
"Наступного року до 120-річчя театру німці будуть ставити наше українське бароко "Сокіл”. Я хотів, щоб цей матеріал був переданий через іноземця. В даному разі німця, тому що мені видається, що німецький театр, оперний театр, цей жанр на найвищому рівні є саме в Німеччині".

Весь ефір слухайте тут


Музикознавці: Олександр Пірієв
Діячі мистецтв: Василь Вовкун
Концертна організація: Національна суспільна телерадіокомпанія України, Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: UA:Українське радіо



Інші:

Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
4.jpg