У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства
У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства
4 квітня 2015, субота
Поширити у Facebook

З 28 березня по 3 квітня 2015 р. у Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства, який для викладачів і студентів академії провів проф. Марек Топоровский (Варшава/Катовіце).


Марек Топоровский – лауреат міжнародних конкурсів, як клавесиніст, органіст, камерний виконавець і диригент спеціалізується переважно в ораторійній музиці, дослідник-науковець, проректор Музичної академії в м. Катовіце, викладач клавесина та інтерпретації давньої музики в цій академії; засновник і керівник провідних польських ансамблів барокової музики – оркестру “Concerto Polacco” і камерного хору “Sine Nomine”.

У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства


В курсі підготовки ораторійного репертуару взяли участь вокального, диригентського та оркестрового факультетів. По закінченні курсу, в четвер 2 квітня о 19.30 год. в Великому залі ЛНМА ім. М. Лисенка відбувся концерт за участю учасників курсу.

У відповідності до християнського календаря (Страсний тиждень в християн західного обряду) для виконання було обрано ораторію “Der Tod Jesu” (“Смерть Христа”) німецького композитора Карла Гайнріха Ґрауна (1703/4-1759) – твір, який виконувався в німецьких землях протягом Страсного тижня, коли пасіони Й. С. Баха ще не були віднайдені чи не настільки відомими. Склад виконавців ораторії “Der Tod Jesu” включає трьох солістів, чотириголосий хор, камерний оркестр і інструменти групи basso continuo.

Крім новоствореного оркестру (зі спеціалізацією в бароковій музиці) в концерті виступили Анастасія Арбузова (сопрано), Петро Швайковський (тенор), Юрій Ґадзецький (баритон), диригував Марек Топоровский. Учасники концерту продемонстрували високий рівень виконавства, тонко відтворювали особливості барокової артикуляції, яскраво передали широку емоційну палітру музики. Успіх концерту став безпосереднім наслідком великої і кропіткої праці керівника курсу. Це не лише успіх керівника курсу і його учасників, але і помітна подія нашого концертного життя, оскільки в цьому концерті відбулася українська прем’єра (!) визначного твору європейського бароко.

Наступною подією курсу стала лекція з інтерпритації клавірної музики Й. С. Баха, що відбулася в п’ятницю 3 квітня о 15.00 год. в аудиторії № 39. Аналіз запропонованих студентами творів, пропозиції М. Топоровского до їх інтепретації, засновані на його глибокому знанні барокових трактатів і великій виконавський практиці, переросли у тригодинний виклад, протягом якого далеко не всі бажаючі встигли отримати відповіді на свої запитання.

Ректорат ЛНМА ім. М. Лисенка висловив подяку проф. М. Топорвскому за його велику працю і висловив надію на подальшу співпрацю з академією, на організацію наступних курсів для викладачів і студентів академії в галузі історично поінформованого виконавства.

У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства



Концертний зал: Великий зал Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка
Навчальний заклад: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка
Джерело: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка



Інші:

Зіркова «Тоска»
Драконячі пісні» — балет-притча
Музика при свічках
Осінній вечір в Одеській філармонії
Завершальні акорди XVII фестивалю класичної музики «Буковинський листопад» - прозвучали 8-го листопада!
Браво, «Kyiv Piano Duo» !
Оперні контрасти Пуччіні
Три хорові концерти Народної академічної хорової капели імені Павла Чубинського, об’єднані назвою «Діалог культур: Україна — Балтія — Скандинавія — Велика Британія»
Концерт «Найкращі мюзикли»
Героїня проєкту «Спроможні» Богдана Півненко виступила у Раді Європи на відкритті Світового форуму демократії
У Львівському органному залі відбувся особливий концерт
Національний академічний духовий оркестр України презентував світову прем’єру твору SOUNDS, VOICES, AND DREAMS FROM UKRAINE у Національній філармонії України
«МИ Є, ДОПОКИ СВІТОМ ПРАВИТЬ МУЗИКА!»
Захоплива класика – «Весілля Фігаро»
Прибуток з перших днів прокату фільму «Океан Ельзи: Спостереження Шторму» передадуть на реабілітацію пацієнтів центру UNBROKEN
Музично-феєричний коктейль
Українська версія «Шлюбного векселя» у «Схід Опері»
Музика сучасності. Крок назустріч
МУЗИКА РАДОСТІ Й СОНЯЧНОГО СВІТЛА
Знакові події
У Києві презентували проєкт із цифровізації та популяризації творчості композитора Віталія Кирейка
Національна музична академія України імені П. І. Чайковського відзначила 162-гу річницю від дня заснування
Містична історія
«Дюймованька» - віра у диво
Мрії про кохання й пошуки ідеалу
Концерт з французьким шармом
Херсонські діти зіграли у прем’єрі театру
«Вечір аргентинського танго»
Оперна усмішка
У Харкові, вперше від початку повномасштабної війни, публіка побачила балет «Собор Паризької Богоматері»
П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
213.jpg