У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2»
Стеценко Кирило
У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2»
28 листопада 2016, понеділок
Поширити у Facebook

У «Скрипкового дерева роду-2» (так називалася програма, яку заслужений артист України Кирило Стеценко (молодший) показав у палаці культури міста Луцька виявилося глибоке коріння.

Своєрідна «антологія української скрипкової музики» розпочиналася з подорожі у середньовіччя, яка подарувала відкриття незнаних козацьких та гайдуцьких танців. А вже коли від «короткого метражу» скрипаль та піаністка Наталія Строчан перейшли до великих форм, для слухачів розпочалася справжня «феєрія мандрів».

Сольна скрипкова соната № 3 ознаменувала повернення на українську музичну сцену творчої спадщини І Хандошки. Кирило Стеценко називає цей процес «репатріація українських імен»: засновник російської академічної скрипкової школи Іван Хандошкін, насправді, із українського козацького роду, а його віртуозна скрипкова творчість ґрунтується на українських народних мотивах, стверджують музикознавці.

Народні пісні «Ой, на горі та й женці жнуть» та «Вчора горох і сьогодні горох» склалися у захоплюючу «Фантазію на дві українські теми» для скрипки та фортепіано А.Галенковського, що також слугувала виконанню цієї благородної місії скрипаля. Яскрава концертна п’єса вимагала віртуозної техніки, а під час феєричного виконання ноги самі просилися у танок.


 У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2»

Кирило Стеценко пригадав свої «Шалені коломийки», що народилися у співпраці з рок-гуртом «Еней» Тараса Петриненка. Свого часу вони звучали на фестивалі у Будапешті, де українці виступали разом із музикантами групи «Рамштайн». Як на мене, у Ютубі це виконання Кирила Стеценка у Луцьку могло б зібрати не менше переглядів, ніж «Кашмір» із репертуару «Лед Зеппелін» у виконанні скрипальки Лючії Мікареллі. (якби за його за спиною знову постала стіна звуку рок-групи «Еней»).

У ролі шоумена скрипаль виступив «під завісу» концерту, коли Кирило Стеценко звернувся до спадщини Миколи Леонтовича, його «Дударика». Через століття після першого виконання «Щедрика» ми заново відкрили для себе незабутні барви іншого прекрасного твору цього знаменитого композитора, який у виконанні Кирила Стеценка переріс у забаву з глядачем «Ой Діду!».

І хоча від «провокаційного інтерактивного театрально-музичного дійства», яке скрипаль показав киянам під час прем’єри програми 10 березня у Києві лучанам перепало небагато (не брали участі степ-дансер Володимир Шпудейко, солістки дитячого театру «Дай Боже!»), одначе з допомогою свого степування, оригінальних прийомів звуковидобування, прихильної на такі розваги публіки виконавець успішно провів « акустичний масаж серця», щоб «реанімувати Діда».

Антологія української скрипкової музики «під редакцією» Кирила Стеценка стала ще одним яскравим сегментом сучасної української міської музичної культур, ще одним кроком до утвердженням нашого духовного суверенітету.

«Шоу буде тривати», концертна програма «Скрипкове дерево роду 2» буде розростатися. У жовтні наступного року чекаємо Кирила Стеценка на чотирнадцятому фестивалі «Стравінський та Україна». Для мене дуже важливі його аргументи у запланованій дискусії щодо ролі серйозної та легкої музики у формуванні сучасної міської культури. І як нащадка видатного музичного роду, і як члена дирекції фестивалю «Червона рута».



Автор: Василь ВОРОН
Виконавці: Кирило Стеценко
Концертна організація: Волинська обласна філармонія
Джерело: volyn24.com



Інші:

Зіркова «Тоска»
Драконячі пісні» — балет-притча
Музика при свічках
Осінній вечір в Одеській філармонії
Завершальні акорди XVII фестивалю класичної музики «Буковинський листопад» - прозвучали 8-го листопада!
Браво, «Kyiv Piano Duo» !
Оперні контрасти Пуччіні
Три хорові концерти Народної академічної хорової капели імені Павла Чубинського, об’єднані назвою «Діалог культур: Україна — Балтія — Скандинавія — Велика Британія»
Концерт «Найкращі мюзикли»
Героїня проєкту «Спроможні» Богдана Півненко виступила у Раді Європи на відкритті Світового форуму демократії
У Львівському органному залі відбувся особливий концерт
Національний академічний духовий оркестр України презентував світову прем’єру твору SOUNDS, VOICES, AND DREAMS FROM UKRAINE у Національній філармонії України
«МИ Є, ДОПОКИ СВІТОМ ПРАВИТЬ МУЗИКА!»
Захоплива класика – «Весілля Фігаро»
Прибуток з перших днів прокату фільму «Океан Ельзи: Спостереження Шторму» передадуть на реабілітацію пацієнтів центру UNBROKEN
Музично-феєричний коктейль
Українська версія «Шлюбного векселя» у «Схід Опері»
Музика сучасності. Крок назустріч
МУЗИКА РАДОСТІ Й СОНЯЧНОГО СВІТЛА
Знакові події
У Києві презентували проєкт із цифровізації та популяризації творчості композитора Віталія Кирейка
Національна музична академія України імені П. І. Чайковського відзначила 162-гу річницю від дня заснування
Містична історія
«Дюймованька» - віра у диво
Мрії про кохання й пошуки ідеалу
Концерт з французьким шармом
Херсонські діти зіграли у прем’єрі театру
«Вечір аргентинського танго»
Оперна усмішка
У Харкові, вперше від початку повномасштабної війни, публіка побачила балет «Собор Паризької Богоматері»
П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
4.jpg