Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Стеценко Кирило
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
4 квітня 2018, середа
Поширити у Facebook

У студії Громадського Радіо — скрипаль і композитор Кирило Стеценко.

Кирило Стеценко:

"«Drum & Bach» — унікальний для світу проект. Тут використана — я навіть термін вигадав — «мультистилістична обробка». Це накладання стилю Баха на певний жанр музичного мистецтва. У тій композиції, яку ми слухали, є алеманда, статечно німецький танець, і на нього накладається блюз. Кожного разу знайти, який стиль може органічно накладатися на той жанр, який використовував Бах, неможливо одноразовим інтелектуальним, раціональним зусиллям, рішення приходить інтуїтивно.

Бах мислив, ніби скрипка — це орган. Він був вправним скрипалем. З 5 років він почав навчатися грати на скрипці, бо його батько був скрипалем. Бах досить швидко освоїв скрипочку. Оскільки мав необмежений талант до музики, то він почав швидко освоювати й інші інструменти. Академічна музика не є незрозуміла і втаємничена. Це упередження. Я нічого не міняю з Баха, але знаходжу паралелі. Ми живемо в епоху постмодернізму, одна з особливостей якого — гра контекстами і гра часами. Я бавлюся контекстами різних країн і різних століть."


Виконавці: Кирило Стеценко
Джерело: Громадське радіо



Інші:

Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
      © 2008-2024 Music-review Ukraine