Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
Соловій Софія
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
4 липня, четвер
Поширити у Facebook

Українська оперна співачка Софія Соловій з 2014 року не виконує твори російських композиторів.

У 2000-му артистка переїхала до Італії, тож виконувала свої партії італійською, німецькою та навіть французькою мовами.

У програмі "Точка опори" на телеканалі "Дім" Соловій розповіла, що якраз через це відмова від усього російського не стала для неї проблемою.

"З початку війни у 2014 році я перестала виконувати твори московитських композиторів. Звісно, ми всі виросли на Рахманінові і Чайковському. Все це — прекрасна музика, але ці імена і ця музика використовуються московитською пропагандою на шкоду Україні. Завжди, ще з Радянського Союзу, оперний співак спочатку йшов до Львова, потім до Києва, а тоді до Москви чи Санкт-Петербурга. Це було кар'єрне зростання. Столиця столиць. Так виховувалося. Так була сконструйована система. Я не скажу нічого нового, але українське завжди нищилося, применшувалося, а українська культура вважалася культурою села", — поділилася оперна співачка.

Софія Соловій викладає академічний спів у Львівській музичній академії імені Миколи Лисенка, де її студенти теж із 2014 року не виконують російські твори.

"У мене не було ніякого жалю. Так сталося, що я не заспівала жодної російської опери. Я поїхала до Італії в 2000 році і моїм завданням було навчитися італійської стилістики. Тому я співала німецькою, італійською, французькою. Так вийшло, що без російської. Тому в мене не було проблем із цим. Ніхто з моїх студентів з 2014 року теж не співав російське", — додала вона.

Софія Соловій — українська оперна співачка (сопрано). Лауреатка 14 міжнародних вокальних конкурсів. У 2000 році переїхала до Італії, де почала відвідувати Академію оперного мистецтва в місті Озімо.

Виступала на сценах оперних театрів Італії, Іспанії, Люксембургу, Франції, Німеччини, Бельгії, Америки. Солістка Львівської філармонії та Львівської національної опери. З жовтня 2021 року викладає на кафедрі академічного співу Львівської музичної академії імені Миколи Лисенка.





Виконавці: Софія Соловій
Концертна організація: Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: kanaldim.tv





Інші:

Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg